Soalan - Soalan Aras Tinggi

Saturday, March 1, 2014 | |


Murid : Ustazah, ada soalan!
Saya   : Ya murid... apa dia?
Murid : Ustazah cakap hari tu di syurga nanti boleh buat apa saja yang kita mau...
Saya   : Betul la tu. Jadi apa soalan dia?
Murid : Jadi boleh online facebook la tu nanti di syurga???

Saya   : *mentally breakdown* (-_-')7



Murid : Ustazah di syurga ada bidadari caaaaaaaantik kan...
Saya   : *angguk-angguk*
Murid : Tapi untuk lelaki yang soleh-soleh ja ba kan ustazah.
Saya   : Ya... soleh macam kamu... insya Allah.
Murid : Eh... saya tidak mau... saya mau adik dia... bidadari ada adik ka ustazah?
           saya mau yang kecik-kecik saja... macam saya... heeee

Saya   : *mentally breakdown* (T_T)7



Murid : Ustazah... si Nurul ada satu pertanyaan...
Saya   : Apa dia?
Murid : Tapi betul ni bukan saya... ni pertanyaan si Nurul ni... ustazah jangan marah saya
Saya   : *pandang Nurul* apa soalan kamu Nurul?
Murid : Dia tanya... boleh tengok rambut Ustazah.....?
Saya   : aaaaaaaaaa....
Nurul : Bolehla ustazah... kali ni ja... hewhewhewhew...

Saya  : *syntax.error* \(9_6)/




Memerlukan Kemahiran Berfikir Aras Tinggi tahap 5 horsepower untuk menjawab soalan-soalan mereka. Sebab tu kadang gua malas nak layan diorang... ngiahahahaha.





My life isn't perfect... but it does have perfect moments.
Forever Alhamdulillah. I am blessed;
29 Rabiulakhir 1435 H
0933







.

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.